עולמות 2014

YouTube

YouTube

Facebook

Facebook

דוכנים

יריד הדוכנים הוא אטרקציה קבועה למבקרי הכנס עוד מימיו הראשונים. ייחודיותו של היריד היא ביצירת מגוון עצום של מוצרים, המוצגים על ידי עשרות מציגים המביאים מוצרים, שבחלקם הגדול אינם זמינים לאורך השנה, ונמכרים בדרך כלל בתעריפי כנס מיוחדים. בין המוצרים ניתן למצוא מדי שנה אוצרות בדמות ספרים חדשים ומשומשים, חוברות קומיקס, חולצות, סרטי DVD, ועוד. בין המציגים בכנס בשנים האחרונות: הקוביה, יהודית ודוד ספרי וינטאג’, מרכז הספר הזול, ינשוף ספרים, Puffy Sleeves, אוטאקו, קומיקאזה, קומיקס וירקות ועוד.

גם השנה יריד הדוכנים יהיה ענק וססגוני. אם אתם עוסקים בשיווק של מוצרים מתחום הקומיקס, האנימה, משחקי התפקידים, הספרות והמדיה, או אם אתם יוצרים המחפשים במה להציג בה ולמכור את פרי יצירתכם ישירות לקהל, כנס עולמות הוא המקום בשבילכם – עם למעלה מאלף מבקרים ביום, כולם חובבי מדע בדיוני, פנטזיה אנימה, מאנגה ומשחקי תפקידים.

המעוניינים להעמיד דוכן בכנס עולמות 2014 מוזמנים ליצור קשר עם הנהלת הכנס בכתובת yarid@olamot-con.org.il. בפנייה יש לציין את הפרטים הבאים:

* שם בית העסק

* שם איש הקשר ופרטי התקשרות

* גודל הדוכן המבוקש (בכפולות של 1 מטר)

* סוג המוצרים שיועמדו למכירה

 אנו נחזור אליכם בהקדם כדי לתאם את העמדת הדוכן בכנס. עדיפות תינתן לדוכנים העוסקים במדע בדיוני ובפנטזיה.

דוכנים לשירות הקהל בכנס עולמות 2014

נוסף על הדוכנים המסחריים יועמדו לרשות הקהל הדוכנים הבאים:

דוכן יד שנייה

גם השנה יועמד דוכן יד שנייה כשירות לקהל המבקרים, במטרה לאפשר למעוניינים בכך להציע פריטים למכירה, כגון ספרים, חוברות קומיקס, פוסטרים, סרטים, דגמים, אקשן פיגרס ועוד. לפרטים נוספים על הדוכן לחצו כאן.

אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה

בדוכן יימכרו סטיקרים מגניבים, מהדורות קודמות של שנתון הסיפורים “היה יהיה“, ויהיה כמובן ניתן להירשם או לחדש חברות באגודה, ליהנות מיד מתעריפים מוזלים לכל אירועי הכנס ולקבל עדכון חודשי למייל על כל מה שחם בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל.

לפרטים נוספים על האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה: www.sf-f.org.il.

קהילת טולקין הישראלית

בדוכן ניתן יהיה להכיר את הקהילה המאגדת בתוכה את חובבי טולקין בישראל ואת קהילת הבת “הארי פוטר לבוגרים“. לקבל פרטים על אירועים נוספים ולקנות שלל מזכרות טולקינאיות ופוטריסטיות.

פרטים נוספים באתר הקהילה: www.tolkien.org.il.