כנס עולמות 2015 - עולמות

התנדבות

כנס “עולמות” מושתת מאז היווסדו על רוח קהילה ועל התנדבות. המתנדבים הם הרוח החיה שלו ובלעדיהם לא היה יוצא לפועל לעולם. בתמורה הם מקבלים הנאה בשפע, כניסה חינם לאירועים, וכבונוס – שורפים קלוריות.

הרשמה להתנדבות בכנס

 

אז בעצם למה לי להתנדב?

קודם כל, להתנדב זה כיף! המתנדבים נמצאים בלב העניינים. אין כמו התנדבות בכנס כדי לפגוש עוד חובבים בדיוק כמוכם, להכיר אנשים וליהנות מחוויית החובבות. בגלל האופי ההתנדבותי של הכנס נוצר בו לאורך השנים הווי שאין שני לו, וההתנדבות בכנס היא חוויה אמיתית.

אבל זה לא הכל – מתנדבי הכנס נחשפים למתרחש מאחורי הקלעים של הכנס וזוכים להתרועע עם שלל המרצים, בכירי העמותות המארגנות וכמובן סגל הכנס. ולקינוח, הם מקבלים כרטיסים חינם בכל יום שבו הם מתנדבים!

 

התנדבות? מה זה בעצם אומר?

כנס “עולמות” מציע למתנדבים בו שורה ארוכה של תפקידים. אל חשש – שום תפקיד לא ידרוש מכם לפרק פצצה מתקתקת או לעבור טיפול בעלוקות, אלא אם אתם ממש רוצים. הנה טעימה מתפקידי המתנדבים בכנס:

 

  • קופאים: מכירת כרטיסים לאירועי הכנס.
  • סדרנים: בדיקת כרטיסים בכניסה לאולמות ושמירה על הסדר באולם במהלך האירוע.
  • דוכן יד שניה: קבלה ומכירה של פריטים המופקדים בדוכן היד השנייה.
  • שמירת חפצים: קבלת חפצים להפקדה בדוכן שמירת החפצים והשגחה עליהם.
  • גופרים: הידיים והרגליים של הכנס. הגופרים עוזרים לאחראי המשמרת ולמנהלי הכנס במגוון רחב של משימות.

 

חשובה לא פחות ההשתתפות בצוותי ההקמה והפירוק, שבלעדיהם לא יהיו שולחנות וכיסאות בקופות או עיצוב על הקירות. צוות ההקמה פועל לפני הכנס ובתחילתו, והופך את המתחם היומיומי לשער אל עולמות אחרים. צוות הפירוק מחזיר בסוף הכנס את המתחם למצבו המקורי, כדי שבני התמותה לא יגלו איך נראה מתחם “עולמות”.

 

וכל אחד יכול להתנדב?

כל אחד מעל גיל 15 יכול להתנדב. מתנדבים מתחת לגיל 18 מתבקשים להדפיס את טופס אישור ההורים, להחתים עליו את אחד ההורים ולהעביר אלינו עותק חתום, בדוא”ל או במהלך תדריך המתנדבים.

 

אוקיי, אני רוצה להתנדב – מה אני עושה?

כל מה שצריך לעשות זה להירשם כאן. אנחנו כבר נחזור אליכם.

לפני הכנס יתקיימו שני תדריכי מתנדבים, ותצטרכו להגיע לאחד מהם. בתדריך תזכו להכיר את סגל הכנס הבכיר, לשמוע ממנו הסברים על התפקידים השונים ולקבל תשובות לכל שאלותיכם.

 

ואם יש לי שאלה כבר עכשיו?

ניתן ליצור איתנו קשר בדוא”ל: olamot.manpower@gmail.com.

נתראה בתדריכים!

צוות כוח אדם