• דוכנים וחסויות

    כנס עולמות נערך בשיתוף פעולה עם:

    מובי דיק

    הוצאת גרף ספרים

    מובי דיק הוצאה לאור

    מחתרת המדע הבדיוני

    קפה מרתה במתחם ZOA

    בשוק שבסוף העולם ישתתפו הדוכנים הבאים :

    אבי כץ

    המאייר אבי כץ מציג ציורי מדע בדיוני ופנטסיה כולל ציורים משערי “המימד העשירי”. כמו כן תוצג “Take Two” חוברת קומיקס חדשה מאת איתמר כץ.

    אלכס לנדה

    לאנדיש (אלכסנדר לנדא) בן ה-22 נולד ברוסיה ועלה לארץ בגיל עשרה צעיר. הוא מתגורר בירושלים ולומד במחלקה לאנימציה באקדמיה לאמנות בצלאל. בצעירותו היה חבר בקבוצות סקייטרים (מחליקים) ופנקיסטים, ניגן בלהקת פאנק ויצר איורי גרפיטי מעוצבים. כל אלו, כמו גם קריאת קומיקס בכמויות, השפיעו רבות על סגנון האיור הנוכחי שלו – סגנון המשלב מוטיבים של אומנות רחוב, רישום קריקטוריסטי ועיצוב מעולם משחקי המחשב.

    לקראת צאת החלק השני בסדרה, הפיק היוצר סרטון וידאו קצר. הסרטון זמין בכתובת:
    http://bigdigsickpig.blogspot.com

    באנג קומיקס

    מתן בן ישי, אדם רובסון, ניר שחרור ואליאב גוטמן – קבוצת אמנים שמוכרים קומיקס עצמאי מצחיק (במחיר משעשע) בפסטיבלים ובכנסים שונים. כל החוברות מקוריות לגמרי, מושקעות לאללה והיסטריות לחלוטין! בין הכותרים ניתן למצוא את “ניצה וסינדי: קללת הדרקון 1+2” (סיפורן של ברווזה ותרנגולת, אחת רצינית ואחת מטומטמת, שיוצאות בטעות למסעות אפיים, מאת ניר שחרור), “שוליית המכשף” (פרודיית פנטסיה על קוסמים, אבירים ודרקונים עם דיאליזה, מאת אדם רובסון) ואת שלושת הגיליונות הראשונים של ב”ה (קופרודוקציה מצחיקה עד דמעות של ארבעת היוצרים).

    הדוכן של יהודית ודוד
    צולם ע"י תומג'י

    מבחר גדול של ספרי מדע בדיוני נדירים ומה שהיה פעם ואיננו. תצוגה ומכירה בדוכן  “יד שנייה” – הדוכן של יהודית ודוד.

    טלפון : 052-4230162

    הספריה הנודדתהספריה הנודדת

    דוכן מושקע לספרי יד -שניה עם רפרטואר ספרותי עשיר, החל בספרות ילדים קלאסית של פעם וכלה בספרי פילוסופיה והיסטוריה. מירב המאמץ מושקע באיתור ספרים טובים, איכותיים ואף נדירים, המתחבאים בפינות שונות ממטולה ועד אילת. מחירי הספרים אטרקטיביים ויש גם הנחות ומבצעים.

    פרטים נוספים אפשר למצוא באתר

    הקוביה

    פורטל רכישות און-ליין המציג מבחר ענק של קלפים, מיניאטורות, משחקי לוח ואסטרטגיה ומשחקי תפקידים.

    כתובת האתר : http://www.hakubia.com/

    טקטיקה

    טקטיקהטקטיקה היא חנות משחקים ברמה אחרת, שנמצאת בדיזינגוף סנטר בתל-אביב. החנות מתמחה במשחקי לוח, תפקידים, קלפים ומיניאטורות, ומארחת שלל פעילויות שבועיות, בלוג שמעדכן בכל חדשות המשחקים, שירות השאלת משחקי לוח, חוגי מבוכים ודרקונים באיכות גבוהה וטורנירים קבועים במשחקי מג’יק, יוגיהו, ועוד.

    אתר החנות: http://www.tactica-games.co.il

    ינשוף ספרים

    תחת קורת גג אחת תוכלו למצוא את ינשוף ספרים , חנות ז’אנר ייחודית “הארד-קור גיק-סטור”, את מובי דיק הוצאה לאור, שתציג את ספריה החדשים, ואת מועדון החברים מחתרת המד”ב, מדע בדיוני על הכוונת.

    מרכז הספר הזול

    בדוכנה של החנות מהתחנה המרכזית בת”א (סניף בתחנה המרכזית החדשה וסניף בישנה) תמצאו מבחר גדול של ספרי מדע בדיוני ופנטסיה מהוצאות הספרים המובילות בארץ, במחירים מיוחדים.

    עולם הירחונים

    אוסף מרשים של נובלות גרפיות, קומיקס ומגזינים העוסקים בפנטסיה, אנימציה, גרפיקה, סרטים , מוזיקה, קעקועים ועוד.

    .

    עינב יצחק

    דוכן “Puffy Sleeves” של עינב יצחק יוצרת ומעצבת של כובעים, פריטי לבוש, בובות ושאר פריטים חמודים, צבעוניים ומקוריים בהשראת תרבות יפן, פנטזיה ועוד.

    קומיקס וירקות

    ספק הקומיקס הוותיק ביותר בארץ עם דוכן עמוס בקומיקסים מז’אנר המדע בדיוני ופנטזיה, מבית היוצר של ניל גיימן, מעולם הרובוטריקים, מהעולם של באפי ועוד…

    החנות ממוקמת בקינג ג’ורג’ 40, תל אביב

    טלפון: 03-6204847