עולמות 2014

YouTube

YouTube

Facebook

Facebook

דרושים לכנס עולמות

נמרצים ומלאי רצון לקחת חלק משמעותי בכנס מדע בדיוני ופנטזיה גדול? כנס עולמות רוצה אתכם. בואו להציע את עזרתכם במילוי תפקידים חשובים ומרתקים בסגל “עולמות 2014: חגים וחגיגות”.

1.      מנהל/ת תחרות הסיפורים

בואו לקדם יצירה ישראלית מקורית! תחרות הסיפורים השנתית של כנס עולמות מחפשת מנהל/ת. התפקיד כולל טיפול בסיפורים המגיעים לתחרות, מציאת ספונסר ופרסום. נדרשת השקעה של 5-3 שעות בשבוע, פרט לשבוע האחרון של ההגשה שבו נדרשות כ-20 שעות.

לפרטים נוספים ולשאלות פנו להדס נבנצל: manager@olamot-con.org.il

2.      מנהל/ת הוביטון – מתחם הילדים של הכנס

בואו לדאוג לדור הבא של הכנסים! הוביטון הוא מתחם המיועד לילדי הכנס עד גיל 7, בנמצאים בו בליווי של מבוגר אחראי. תפקיד מנהל/ת הוביטון כולל את ניהול הצוות במתחם, הכנה מראש של פעילויות, עבודה מול ההורים במהלך הכנס וזמינות במשך כל שעות פעילות המתחם (16:00-10:00) בשני ימי הכנס. התפקיד דורש שעות הכנה מעטות לפני הכנס ונוכחות ופעילות אינטנסיבית במהלכו.

לפרטים נוספים ולשאלות פנו להִלה הראל: hilaharel@gmail.com

3.      מעצב/ת מתחם

עיצוב המתחם הוא הדבר הראשון שכל באי הכנס רואים, ואתם יכולים לקבוע איך הוא ייראה. התפקיד כולל את קביעת החזות הכללית של המתחם בשיתוף עם מעצבי האתר והתוכנייה, יצירת התפאורה של המתחם, עיצוב כללי ויצירת שלטי הכוונה. כמו כן הוא דורש יכולת ניהול של צוות המתנדבים שיעזרו בהכנת תפאורה. במסגרת התפקידים יש להגיע פעם או פעמיים לתל אביב בתקופה שלפני הכנס. רוב העבודה מתרכזת בחודש הקודם לכנס, בהיקף של כעשר שעות עבודה בשבוע.

לפרטים נוספים ולשאלות פנו להדס נבנצל: manager@olamot-con.org.il