יריד הדוכנים

יריד הדוכנים הוא אטרקציה קבועה למבקרי הכנס עוד מימיו הראשונים. ייחודיותו של היריד היא ביצירת מגוון עצום של מוצרים, המוצגים על ידי עשרות מציגים המביאים מוצרים, שבחלקם הגדול אינם זמינים לאורך השנה, ונמכרים בדרך כלל בתעריפי כנס מיוחדים. בין המוצרים ניתן למצוא מדי שנה אוצרות שונים כגון ספרים חדשים ומשומשים, חוברות קומיקס, חולצות, סרטי DVD, ועוד. בין המציגים בפסטיבל בשנים האחרונות: הקוביה, יהודית ודוד ספרי וינטאג', מרכז הספר הזול, ינשוף ספרים, Puffy Sleeves, אוטאקו, קומיקאזה, קומיקס וירקות ועוד.

 

גם השנה יריד הדוכנים ענק וססגוני. אם אתם עוסקים בשיווק של מוצרים מתחום הקומיקס, האנימה, משחקי התפקידים, הספרות והמדיה, או יוצרים המעוניינים בבמה להציג ולמכור ישירות לקהל את פרי יצירתם, כנס עולמות הוא המקום בשבילכם, עם למעלה מאלף מבקרים ביום, חובבי תחומי המדע הבדיוני, הפנטזיה ומשחקי התפקידים.  המעוניינים להעמיד דוכן בכנס עולמות 2012 מוזמנים ליצור קשר עם הנהלת הכנס בכתובת yarid@olamot-con.org.il  ולציין את:

* שם בית העסק

* שם איש הקשר ופרטי התקשרות

* גודל הדוכן המבוקש (בכפולות של 1 מ')

* סוג המוצרים שיועמדו למכירה

 

אנו נחזור אליכם לתאם את העמדת הדוכן בכנס. עדיפות תינתן לדוכנים העוסקים במדע בדיוני ופנטזיה.

 

דוכנים לשירות הקהל בכנס עולמות 2012

 

נוסף על הדוכנים המסחריים יועמדו לרשות הקהל הדוכנים הבאים:

 

אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה

בדוכן יימכרו סטיקרים מגניבים, מהדורות קודמות של שנתון הסיפורים "היה יהיה", וניתן יהיה כמובן להירשם או לחדש חברות באגודה וליהנות מיד מתעריפים מוזלים לכל אירועי הפסטיבל ולקבלת עדכון חודשי למייל על כל מה שחם בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל.

לפרטים נוספים על האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה: www.sf-f.org.il.

 

קהילת טולקין הישראלית
בדוכן ניתן יהיה להצטרף לקהילה המאגדת בתוכה את חובבי טולקין בישראל.
פרטים נוספים באתר הבית: www.tolkien.co.il.

 

אמא"י – ארגון אנימה ומנגה ישראל

בדוכן ניתן יהיה להצטרף ללא עלות למועדון החברים של אמא"י, המקנה הנחות לאירועי האנימה והמנגה בפסטיבל אייקון ובכנסים לאורך כל השנה (ביניהם כנסי הדגל "הארוקון" בפורים וכאמ"י בחופשת הקיץ).

לפרטים נוספים על אמא"י: www.anime.org.il.

 

חולצות כנס עולמות 2012!

דוכן עם חולצות במגוון גזרות, צבעים ומידות – מוצר בלעדי לכנס ובמהדורה מוגבלת. 35 ש"ח בלבד לחולצה לקהל הרחב ו-30 ש"ח לחברי העמותות המארגנות.

 

דוכן היד השניה

במסגרת הכנס יפעל דוכן יד שניה שיאפשר לכם להפוך למזומן את כל הפריטים ששוכבים אצלכם ללא כל שימוש ותמיד רציתם למצוא להם קונה. כקונים תוכלו למצוא בו מגוון מוצרים נדירים שכבר לא ניתן להשיג בחנויות במחירים אטרקטיביים במיוחד. הדוכן אינו גובה כל עמלה מהקונים ומהמוכרים, זו ההזדמנות שלכם למצוא יותר מוצרים במחירים אטרקטיביים. חכו עם ההזמנות מ-eBay – בואו לראות את המגוון העצום שמחכה לכם בדוכן היד השניה! פרטים נוספים בדף דוכן היד השניה.