תקנון תחרות "נולד לפילק 6"

  1. את הפילק יש לפרסם כתגובה לעמוד התחרות באתר "עולמות 2012". הפילק יפורסם תחת שם בדוי שלא יאפשר את זיהוי הכותב.
  2. התאריך האחרון לפרסום פילקים בתחרות: יום רביעי, 7 במרץ 2012, בשעה 23:59.
  3. חובה לציין לצד השיר על פי איזו מנגינה הוא נכתב ולציין את שמו של האמן המבצע המקורי. אין מניעה לכתוב שיר על פי מנגינה של שיר לועזי, אך על המילים להיות בעברית. פילקים שלא יצוין בהם שם השיר והאמן, לא יורשו להשתתף בתחרות.
  4. לפני פרסום הפילק, יש לשלוח דואל למנהל התחרות עופר לובנס, לכתובת filk@olamot-con.org.il. במכתב יש לציין את שם הפילק ואת הכינוי שתחתיו הוא פורסם, וכן למסור שם פרטי ושם משפחה אמיתיים, מספר טלפון ליצירת קשר וכתובת דוא"ל מעודכנת. אין לצרף למכתב את הפילק עצמו.
  5. פילק שיפורסם בלי שנשלח לפני כן דואל למנהל התחרות, יימחק מהאתר.
  6. כל משתתף רשאי להגיש לתחרות עד שלושה שירים. כל פילק נוסף ייפסל בלי קשר לתוכנו ולאיכותו. כל פילק של אותו מחבר יפורסם תחת שם בדוי שונה.
  7. לא יותר משיר אחד של כל כותב יעלה לגמר: אם שני שירים או יותר של אותו כותב יהיו זכאים לעלות לגמר, השיר בעל הניקוד הגבוה ביותר יתקבל ובמקום האחרים יעלו השירים הבאים ברשימת המועמדים הכללית של השלב המקדים. אם שני שירים של כותב מסוים זכו בניקוד זהה, תישלח הודעה על כל לכותב והוא יבחר איזה מהם יעלה לגמר.
  8. התחרות מוגבלת לפילקים שפורסמו בתחרות בפעם הראשונה. פרסום של יצירה שהופיעה בעבר, בכל מדיום או פורמט, יוביל לפסילה אוטומטית של הכותב או הכותבת.
  9. הפילקים יוצגו על הבמה על ידי מבצעים שיגויסו על ידי הנהלת התחרות.
  10. הניקוד בתחרות יתחלק לשניים. ראשית ידרגו השופטים את הפילקים על פי מקוריות, התאמתם לז'אנר ושמירה על מנגינה ומשקל. במהלך אירוע "נולד לפילק" יינתן ניקוד נוסף על איכות הביצוע החי של השיר. הניקוד בחלק השני יינתן במקביל על ידי השופטים והקהל. בתום האירוע ישוקללו הנקודות ויוכרזו הזוכים בשלושת המקומות הראשונים.
  11. מילות כל השירים המשתתפים בתחרות יפורסמו בארכיון הפילק הישראלי Fuzzy Fish ובארכיון הפילקים של מועדון "סטארבייס 972", אלא אם כן יבקש הכותב להסירן.