מכירת כרטיסים מוקדמת – שאלות ותשובות

השאלות והתשובות מנוסחות בלשון זכר, אך מיועדות גם לנשים.

כרטיסיה? מה זה בכלל?

כשאתה קונה כרטיסיה, רכשת לעצמך מראש כרטיסים למספר נקוב של אירועים בכנס עולמות. ניתן לבחור בין כרטיסיות של שלושה או שמונה ניקובים, בהתאם למספר האירועים שתרצה לראות. עם פרסום התוכניה באתר הכנס תוכל להזמין מראש כרטיסים לפי בחירתך באמצעות הכרטיסיה, וכך לשריין לעצמך מקום באולם. כמו כן תוכל לחכות לכנס ולבחור אז לאיזה אירועים תרצה להיכנס, בהתאם לזמנך הפנוי ולמצב הרוח.

לאיזה אירועים אפשר להיכנס עם הכרטיסיה?

כל ניקוב ניתן להמיר בקופות בכרטיס כניסה לאירוע של שעתיים. לחלופין ניתן להמיר את הניקוב בשני כרטיסים לאירוע של שעה אחת.

למה כדאי לי לקנות כרטיסיה?

כך תוכל לקבל הנחה משמעותית על כל כרטיס, שיכולה להגיע במצטבר לחסכון של עשרות שקלים ויותר.

מתי כדאי לי לקנות כרטיסיה?

כמה שיותר מוקדם. ככל שתקדים לקנות את הכרטיסיה כך ההנחה שתקבל תהיה משמעותית יותר. פרט לכך תוכל גם לשריין לעצמך כך כרטיסים לכל האירועים שתרצה לראות ולא תסתכן בכך שיאזלו.

שכנעתם אותי – אני רוצה לקנות כרטיסיה. איך אני עושה את זה?

רכישה טלפונית באמצעות כרטיס אשראי: התקשר למוקד הטלפוני שלנו בטל' 054-9161268 או 054-9176126. המוקד יפעל בימים א'-ה' בשעות 22:00-18:00 עד ל-5 באפריל 2012.

באילו כרטיסי אשראי ניתן לקנות?

ניתן לקנות באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, ישראכרט ואמריקן אקספרס. ברכישת כרטיסיות באמצעות PayPal לא ניתן לשלם בכרטיס ישראכרט ישראלי.

קניתי כרטיסיה ואני רוצה לשריין לי מראש כרטיסים – מה לעשות?

אפשרות אחת פשוטה היא להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני שלנו, בטל' 054-9161268 או 054-9176126, ולהזמין את הכרטיסים דרכו. כל שעליך לעשות הוא לבחור את האירועים שברצונך להשתתף בהם, להתקשר ולמסור למוקדנים את פרטי האירועים שבחרת ואת פרטי הרכישה של הכרטיסייה שהזמנת. ניתן גם לרכוש כרטיסים בודדים וכרטיסיות ישירות מהמקוד הטלפוני, באמצעות כרטיס אשראי.

המוקד יפעל בימים א'-ה', בשעות 22:00-18:00, עד ל-5 באפריל 2012.

מי מבקש לחסוך לעצמו גם את הפניה למוקד או לקצר את משך השיחה, יכול להזמין כרטיסים גם ישירות דרך האתר. להזמנה מוקדמת של כרטיסים היכנס לתוכניית הכנס באתר, הירשם והזמן כרטיסים בהתאם להנחיות. לאחר מכן שלח לכתובת הדוא"ל tickets@olamot-con.org.il את העתק הקבלה שקיבלת בדוא"ל מ-PayPal על הכרטיסיה ואת שם המשתמש שבחרת לעצמך במערכת. הודעת אישור תגיע אליך בדוא"ל בהקדם.

לתשומת לבך – הזמנת הכרטיסים דרך האתר לא תיקלט כל עוד לא תאשר אותה איתנו בדוא"ל כמפורט לעיל.

אנו ממליצים לקהל להזמין כרטיסים בהקדם האפשרי! ההזמנה נעשית על בסיס מקום פנוי ומספר הכרטיסים מוגבל.

אני בכל זאת לא בטוח שהבנתי – איך עובדים עם מערכת הזמנת הכרטיסים המקוונת?

זה בעצם די קל. כל מה שצריך אלה שלושה שלבים פשוטים:

התחברות: בראש עמוד התוכניה לחץ על "התחברות/הצטרפות", בחר בשם משתמש והיכנס למערכת. אם כבר יש לך שם משתמש ושכחת אותו, לחץ "חידוש סיסמה" ותקבל סיסמה חדשה לכתובת הדוא"ל שציינת.

בחירת אירועים: סמן בתוכניה באמצעות כפתורי "הוסף לסל" את כל האירועים שבהם תרצה להשתתף. רשימת האירועים שהזמנת להם כרטיסים תופיע בסל ההזמנות, בפינה השמאלית העליונה של העמוד.

אישור: ההזמנה שלך תישמר במערכת למשך שני ימי עבודה שבמהלכם יהיה עליך לפנות למוקד ההזמנות בדוא"ל או בטלפון כמצוין בסעיף הקודם.

אפשר להזמין שני כרטיסים לאותו אירוע?

כמובן. כל המרבה הרי זה משובח. עם זאת, כל הנחה תקפה לכרטיס מוזל אחד לכל אירוע. כלומר, אם אתה חבר באחד הארגונים המארגנים וקנית כרטיסיה בהנחת חבר, תוכל להשתמש בה כדי להזמין כרטיסים לעצמך ולחברך, שגם הוא חבר באותו ארגון, אך בעת איסוף הכרטיסים תתבקש להציג את שני כרטיסי החבר.

ואיך אני מנצל את שאר הניקובים?

כל שעליך לעשות הוא לגשת עם הכרטיסיה לקופת הכנס, שם יתנו לך את הכרטיסים שתבקש בלי תשלום נוסף.

שים לב! לא ניתן להיכנס לאירוע ללא כרטיס.


אני לא מעוניין בכרטיסיה. אני יכול להזמין כרטיסים בודדים?

כמובן. בחר בכרטיסים שבהם אתה מעוניין באמצעות מערכת ההזמנה המוקדמת. לאחר מכן התקשר תוך 48 שעות למוקד הטלפוני שלנו ושלם על הכרטיסים. המוקד יפעל בימים א'-ה', בשעות 22:00-18:00, טל' 054-9161268 או 054-9176126, עד לתאריך 5.4.12

לתשומת לבך – הזמנת הכרטיסים דרך האתר לא תיקלט כל עוד לא תשלם עליה במוקד הטלפוני.

ניתן להזמין את הכרטיסים גם ישירות באמצעות המוקד.

הגעתי לכנס, איך אני מקבל את הכרטיסיה ואת הכרטיסים שהזמנתי?

כדי לחסוך זמן והמתנה למי שהקדימו להזמין את כרטיסיהם, פתחנו בקופות עמדות מהירות לקבלת הכרטיסים. כל שעליך לעשות הוא לגשת לעמדות איסוף הכרטיסים בהזמנה מראש בקופות הכנס, שם יימסרו לך הכרטיסים שהזמנת, ובמקרה הצורך גם כרטיסייה מנוקבת בהתאם למספר הכרטיסים שהזמנת. במקרה הצורך ניתן יהיה לקבל את הכרטיסים גם בקופות הרגילות.

לקבלת הכרטיסים, אנא מסור את שם המשתמש שבאמצעותו הזמנת את הכרטיסים באתר ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה. אם אתה חבר באגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה או בקהילת טולקין הישראלית תתבקש להציג אמצעי זיהוי (כרטיס חבר באגודה או אישור חברות בקהילת טולקין) בעת קבלת הכרטיסים המוזלים.

ראיתי שיש אפשרות לקנות כרטיסים וכרטיסיות בהנחה. זה נכון?

בוודאי. חברי הארגונים המארגנים: אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטזיה וקהילת טולקין הישראלית, זכאים להנחות נאות במהלך הכנס ולפניו. נוסף על כך יינתנו הנחות לחלק מהאירועים גם לגולשי HPortal.

הנחות לחברים זה מעניין. יש עוד סיבות להצטרף אליהן?

בהחלט! חברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מקבלים הנחות בכל כנסי האגודה לאורך השנה, וכן מקבלים עותק של "היה יהיה": שנתון לסיפורי מדע בדיוני ופנטזיה מקוריים, היוצא לאור בהפקת האגודה. כמו כן, זו הזדמנות פז לתרום לקידום פעילויותיה של האגודה לאורך השנה לקידום הז'אנר. אלה כוללות כנסים, הרצאות, תמיכה ביצירה מקורית, סדנאות כתיבה, מועדוני קריאה חינמיים, סיוע לארגוני חובבים נוספים, הבאת אורחי כבוד ועוד כהנה וכהנה. חברי האגודה מקבלים עדכונים שוטפים על אירועי מדע בדיוני ופנטזיה המתקיימים בארץ ומוזמנים לקחת חלק פעיל בפעילויות השונות שלה ואף בארגונם.

חברים פעילים בקהילת טולקין הישראלית מקבלים אף הם הנחות ב"עולמות" ומוזמנים לכל יתר האירועים שמארגנת הקהילה לאורך השנה, ובכלל זה כנס "מיתופיה" בקיץ, מפגשים, טיולים ועוד. פנו לדוכן הקהילה ב"עולמות" ובררו איך אפשר להצטרף לפעילות.

בחיי, זה באמת שווה. איך אני מצטרף?

בקלות רבה. פרטים על דרכי ההצטרפות לאגודה מופיעים באתר האגודה. כמו כן יהיה ניתן להירשם בדוכני ההרשמה שייפתחו במתחם הכנס.

החברות בקהילת טולקין ניתנת לכל פעיל ותיק קהילה. לקבלת פרטים על פעילויות הקהילה, פנו לדוכן קהילת טולקין בכנס.

הצטרפתי לאגודה אך עדיין לא קיבלתי את כרטיס החבר. האם אני יכול לקנות כרטיסיה או כרטיסים בהנחה?

כרטיס החבר יישלח אליך בדואר כמה ימים אחרי ההרשמה. בינתיים הזמן את הכרטיסים שברצונך לרכוש והודע במקרה הצורך במוקד הטלפוני שטרם קיבלת את כרטיס החבר. בבואך לאסוף את הכרטיסים הצג את כרטיס החבר החדש שלך ותקבל את כל הכרטיסיות ואת הכרטיסים שהזמנת. אם כרטיסך הקבוע לא הגיע עד לתחילת הכנס, גש לדוכן האגודה ובקש שינפיקו לך כרטיס זמני.

אבוי, אני לא יודע איפה כרטיס החבר שלי!

חבל, אבל לא נורא. גש לדוכן האגודה שבו אתה חבר במתחם הכנס והסבר את הבעיה. בדוכן יבדקו את חברותך ברשימת החברים המעודכנת וינפיקו לך בשמחה כרטיס חבר זמני.

עדיין לא ברור לי משהו. את מי אני יכול לשאול?

פנה אלינו בדוא"ל לכתובת tickets@olamot-con.org.il או התקשר למוקד הטלפוני שלנו, בטל' 054-9161268 או 054-9176126.

עולמות שמח!

לקריאת התקנון לשימוש בכרטיסיה