תנאים לשימוש בכרטיסיות האירועים של כנס "עולמות 2012"

1. הכרטיסיה מקנה את הזכות לקבלת שלושה או שמונה כרטיסי כניסה לאירועים במחיר כרטיס רגיל בכנס "עולמות 2012" (להלן "ניקובים"). הכניסה על בסיס מקום פנוי.

2.. ניקוב אחד בכרטיסיה מזכה את בעל הכרטיסיה בזכות לקבל כרטיסים לשני אירועים קצרים בני שעה אחת.

3. הכרטיסיה מקנה זכות כניסה לאירועים בתשלום הנערכים באשכול פיס תל-אביב בלבד, לאחר המרת הניקובים בכרטיסי כניסה בקופות הכנס. הכרטיסיה כשלעצמה אינה מקנה זכות כניסה לאירועים בתשלום.

4. הכרטיסיה ניתנת להעברה או למסירה. עם זאת, ההנחה לחברי אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה וקהילת טולקין הישראלית תקפה לכרטיס אחד בלבד לאירוע לכל חבר.

5. הכרטיסיה בפני עצמה אינה תקפה כקבלה או כאסמכתה לתשלום.

6. לא יתאפשר להחזיר כרטיסיה או לפדות את שווייה לאחר שנעשה בה שימוש, גם אם לא נוצלו כל הזכויות בה.

7. בכל מקרה של ספק בנוגע להיקף הניצול של הכרטיסיה, יתרת הזכויות תיקבע בהתאם לרישום בקופת הכנס.

 

 

ההזמנה המוקדמת מתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, דיינרס, ישראכרט ואמריקן אקספרס שהונפקו בישראל בלבד. כרטיסים אחרים לא יכובדו.

הכרטיסים לאירועים ימתינו למזמינים בקופות הכנס עם תחילת הכנס ויימסרו למזמין בהצגת תעודה מזהה עם תמונה וקבלה מפייפאל או כרטיס האשראי ששימש לביצוע ההזמנה. כרטיס האשראי יחויב עם ההזמנה, בתעריף המתאים להצהרתכם. מבקרים שהזמינו כרטיסים בתעריף מוזל לחברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, לחברי קהילת טולקין הישראלית יתבקשו להציג כרטיס חבר בתוקף. אם לא יוצג כרטיס חבר בתוקף, יידרש המזמין להוסיף את הפרש המחיר בין התעריפים המוזל למלא, בתוספת עמלה. ניתן להירשם לאגודה או לחדש חברות בה [א1] [RS2] בדוכן ההרשמה במהלך הכנס.

שימו לב! לא ניתן לבטל הזמנות באשראי אחרי המועד האחרון המותר בחוק. אם איחרתם את המועד, לא תוכלו להחזיר כרטיסים שהוזמנו באשראי, גם אם לא ניצלתם אותם.

 

ביטול הזמנות

ניתן לבצע ביטולים באמצעות המוקד הטלפוני של כנס "עולמות 2012":054-9859033 , או במשלוח הודעה לדוא"ל tickets@olamot-con.org.il. בעת הפנייה יש לציין את שמכם המלא ואת ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה. אם לא התקבל אישור על ביטול העסקה, האחריות לוודא את הביטול מוטלת על המזמין.

 

ט.ל.ח.