פורום הכנס

ברוכים הבאים לפורום כנס עולמות 2011.

אתם מוזמנים לשאול כאן שאלות בנושא הכנס.

36 תגובות לפוסט "פורום הכנס"

  1. מאת hp-il.net:

    http://www.hp-il.net

    היער האסור – פורום הארי פוטר

  2. מאת הילה:

    מה מאפשרת הכניסה ה "חינמית" לאירוע?
    הייתי מעוניינת להגיע עם חלק מהמשפחה שלי( שהם קצת צעירים בשביל ההרצאות)…

    מה יש באזור החינם? דוכנים? מכירות? קומיקסים?

    תודה מראש ^_^

  3. מאת מיתר:

    שלום ,
    אני מעוניינת לעשות דוכן ולמכור את עבודותי , יש לי כמה שאלות בנוגע לזה :
    1 .המוצרים חייבים להיות קשורים לאנימה\מדע בידיוני\פנטזיה ?
    2. האם אני עוד יכולה להרשם ?

    תודה מראש .

  4. מאת sem:

    שלום,

    השתתפתי בתחרות הסיפורים הקצרים. אם *נניח* שאני אזכה ולא אהיה בטקס הסיום, הזכייה תקפה או מבוטלת?

  5. מאת ניר:

    אני לא ממש גר בתל אביב אז אין לי מושג איפה זה אשכול הפיס,אפשר רחוב מדויק?

  6. מאת נופר:

    שלום,
    בדף השאלות הנפוצות כתוב "כרטיסים שהוזמנו מראש ניתן לבטל עד המועד האחרון לביטול, שמופיע בדף ההזמנה מראש", ואילו בדף ההזמנה מראש אין שום אזכור לתאריך. האם אפשר לבטל כרטיסים או כרטיסיות שהוזמנו מראש?
    תודה.

  7. מאת Silver:

    לגבי שני ארועים באולם 3:
    הקרנה – אבוי! זומבים
    הרצאה – רוקי: מה שהקרימינולוג שכח לספר

    בטבלה של התוכניה, הקרנת הסרט מופיעה בשעה 22:00 וההרצאה בחצות.
    כשנכנסים לעמודי הארוע, הקרנת הסרט קבועה לחצות וההרצאה לשעה 22:00
    מה נכון?

    • מאת ErezG:

      טבלת התוכניה היא הנכונה – ההקרנה בשעה 22:00 וההרצאה בחצות.

      ועכשיו גם תיקנתי את הטקסט בתיאור האירוע. תודה על ההערה.

      ארז, צוות האתר.

  8. מאת בן:

    היי, שאלה:
    מדוע אין מחיר אחיד לכניסה לכל הפעילויות ובמקום זה צריך לקנות כרטיס לכל פעילות בנפרד?
    לא היה יותר סביר אם כולם היו משלמים מחיר מסויים, נגיד 80-100 שקל ליום והכניסה לכל הפעילויות הייתה חופשית?
    אני מאמין שתגיעו לסדר גודל דומה של הכנסות (ואם לא אז אפשר להעלות את המחיר) וזה נשמע כמו פחות כאב ראש בשיקולי "לאן אני אקנה כרטיס ולאן לא"

    • מאת שירה:

      מסכימה לגמרי !

    • מאת תומר דוד:

      לעומת זאת, אם אני רוצה לבוא ואני לא בטוח שאני רוצה להיכנס לאירוע, אני לא אשלם 80 שקל, אני לא אבוא, הפסדת אנשים שיכול להיות היו קונים כרטיסים אחרת.
      בכלליות, אני לא אוהב את הקונספט של תשלום בכניסה, הוא פחות נוח ולרוב יוצא לי לא משתלם כמבקר בכנס

      • מאת בן:

        אני לא מסכים איתך, נסכים שכל אדם שמגיע חזקה עליו שינסה לעשות דבר אחד לפחות, לא? למרות שכמובן חלק יפה מאיתנו רוב הזמן בכלל סתם מסתובב או מתעסק בדברים שמוגדרים חינם.
        אז נגיד משהו ממוצע עולה 30 שקל, מחיר הגיוני ביותר.
        עכשיו מה? אני לא סגור באיזה שעה אני אבוא
        אני לא סגור מתי יצא לי לשחק משחקי לוח ולעשות דברים סתם בלהט הכנס ומתי יצא לי בדיוק להסתקרן כי מישהו נכנס לאיזה אולם ואני אומר לעצמי טוב בוא ננסה.
        רוב הסיכויים שהאדם הנורמטיבי לא ילך לכל הפעילויות, או לרובן אפילו.
        רובנו ניכנס ל2-3, גג.
        השאלה היא רק למה לקבוע אותם מראש ולמה להגיד לעצמי "טוב זה אני לא בטוח שיהיה לי כיף אז אני בטח לא אנסה ובטח לא אשלם" כשבאותה מידה יכלתי להגיד "טוב… גם ככה כבר שילמתי אני אנסה מה יש להפסיד מקסימום נצא"

        אם אנחנו מסכימים שאת רוב הזמן רוב האנשים במילא שורפים בדברים שהם חינם, אין פה הפסד כספי, רק עידוד אנשים לנסות דברים
        ואז אתה גם נמנע לחלוטין מהתיסכול שקנית כרטיס למשהו ואו שלא נהנית או שהגעת באיחור או שבדיוק באותו זמן יכלת לעשות משהו בחינם שוואלה היה כיף לא פחות ועכשיו אתה מתוסכל כי אתה לא באמת מרגיש תמורה לאגרה.

        אני גם אדגיש את זה שאמא"י (ארגון בת של האגודה כן נוקטים בגישה של סכום קבוע מראש מכולם, אפילו סכום נמוך של 40 שקל)
        וגם אנשים שלא נכנסים לאף פעילות שמחים לשלם את המחיר הזה.

        אז אם 80 שקל זה מופקע, יעשו המארגנים את חישוביהם ואולי יסגרו על 60 ליום.
        אני מציע לנסות בכל אופן, זה הרבה יותר נעים להיות במקום ששילמת להיכנס אליו ועכשיו הכל בחינם מאשר במקום שנכנסת אליו בחינם אבל תיזהר איפה אתה דורך.

        (קח את הלונה פארק למשל, כרטיס עולה הרבה, אם כל מתקן היה עולה ולו עשירית ממחיר הכרטיס, היה לך את אותו חשק לשלם את זה?)
        נהפוך הוא, אני חושב שככה אפשר רק להרוויח יותר.

        טוב חפרתי.
        בכל אופן אני באמת מאמין שצריך לתת לזה צאנס

    • מאת הדס- אחראית שיווק:

      שלום לכולם. כנס עולמות רוצה לאפשר לכמה שיותר אנשים לקחת בו חלק, ולכן החליט שהכרטיסים יהיו פר אירוע ולא כרטיס יומי, כיוון שרוב מבקרי הכנס נכנסים לכ2-3 הרצאות ביום, ולכן לא ישתלם להם לקנות כרטיס יומי.

      אבל, יש לנו מגוון אירועי חינם ובנוסף, השנה, בדומה לפסטיבל אייקון, ניתן לקנות כרטיסיות. כאשר קונים כרטיסיה, קונים אפשרות כניסה ל3 או 8 אירועים, תלוי בכרטיסיה. אין צורך לבחור את האירועים מראש, אם כי זה אפשרי, ניתן לבחור באותו רגע לאיזה אירוע רוצים ללכת, כל שאין את הבעיות של איחור לאירוע שכבר שילמת עליו. החיסכון לכל כרטיס בכרטיסיה הוא מעל 25%, כל שבסופו של דבר זה דומה לכרטיס יומי. מעבר לזה- אם תקנו כרטיסיה בשבועיים הראשונים של המכירה המוקדמת תזכו בהנחה נוספת, אשר מוזילה משמעותית את המחיר פר כרטיס. פירוט המחירים המלא יעלה לקראת סוף השבוע.

      אם יש שאלות נוספות אשמח לענות.

      עולמות שמח!

      הדס

      • מאת בן:

        מצויין לשמוע! (על הכרטיסיות)

        • מאת בן:

          אוקי אני מושך חזרה את האמירה שמצויין לשמוע על הכרטיסיות.
          מעל 25% הנחה זה כנראה לא לפי החשבון של הכוכב הזה.

          נסתכל על זה כאילו אנחנו קונים באותו תאריך, אוקי, ועוד בתאריך המוקדם כי שם פערי המחירים הם הכבדים יותר.
          כרטיסיה של 3 אירועים עולה 105 שקל
          אירוע עולה 28 או 38, בואו נגזים ונלך על זה שכל ה3 עולים 38.
          38*3=114, זכינו לחיסכון עצום של 9 שקל. (4 שקל אם נקנה עד שבוע לפני הכנס!)
          איפה פה ה25%? אני באמת מבולבל.
          עכשיו אם חס ושלום אחד מהאירועים שניצלת בכרטיסיה הוא דווקא כזה של שעה, אז המחיר המקורי היה 104 שקל, שילמת 105 אם קנית ממש מוקדם או 110 אם קנית שבוע לפני הכנס.
          כלומר וואלה, אתה מפסיד כסף!

          הכרטיסיה של ה8 טיפה פחות גרועה אבל בואו נראה שגם היא רחוקה מה25 אחוז.
          המקרה הטוב ביותר 38*8 ומחירה מוקדמת
          מחיר מקורי 304 שקל מחיר כרטיס 264 שקל, מחיר שהוא ב25% הנחה בדיוק במקרה הקיצוני הזה הוא 228 שקל.
          ועל כל אירוע מה8 שינוצל על אירוע של שעה, נאבד 10 שקל.
          כלומר במקרה הרע בשבילנו (החלטנו שאנחנו הולכים רק לאירועים של שעה חס וחלילה, אבל קנינו שבועיים לפני הזמן כי בכל זאת הנחה) 28*8 = 224 שקל ויוצא שהפסדנו 40 שקל.
          כלומר כדי שבכלל יהיה טעם לקנות אפילו כרטיסיה של 8 צריך להתחייב להגיע לפחות ל5 אירועים של שעתיים.
          וגם אז החיסכון האדיר הוא של… 10 שקל!

          עכשיו הסיבה שאני לא כולל את ה2 אירועים המיוחדים בפנים
          היא שא. יש רק 2 ואף אחד לא ילך אליהם 4 פעמים כל אחד
          ב. "והסושי בחינם" מיועד לנוער והדבר השני אני לא באמת מאמין שהוא הרבה יותר טוב אז בואו נהיה הגיוניים בחישוב אבל גם אם ננסה אותו החישוב לא ישתנה כמעט בכלל.

          בקיצור אני חייב לשאול, איזה אינטרס הגיוני יש לקניות כרטיסיה כשזה המצב? להפך, מחשש מהפסד ברור גם אם אני ממצא את כל הכרטיסיה (במצב של כרטיסיה של 8 זה באמת נדיר כבר אבל חסכתי מכם את המקרה הזה) כבר עדיף לי לקנות כרטיסים במקום כל פעם כי ההפסד יהיה קטן יותר.

          צר לי אבל זה ממש עצוב.

          • מאת הדס:

            אני חייבת לתקן!

            כל ניקוב בכרטיסייה מזכה אותך בכניסה לאירוע של שעתיים. ניתן לבצע חצאי ניקובים, כלומר בפועל – כרטיסייה שעולה לך 105 ש"ח, מזכה אותך בכניסה ל-6 אירועים של שעה, שבקנייה רגילה היו עולים לך 168 ש"ח. זה הבדל של קצת יותר מ-10 שקלים..
            במידה ואתה חבר אגודה, כמובן, וקונה כרטסייה במחיר של 75 – שוב, 6 אירועים של שעה, שבפעול עולים 108 ש"ח.
            לא שווה?

      • מאת ענבל:

        אני בעד הכרטיסיות אבל לבחור 3 או 8 זה קצת קשה. בשנה שעברה קניתי ל- 8 מתוך ידיעה שאכנס ל- 7 סלוטים ובסוף בגלל איחורים נכנסתי רק ל 6.
        השנה נראה לי שאצטרך להגביל את עצמי בגלל עלויות:
        סרט 35, סדנה 45 עוד 1-3 הרצאות זה כבר דיי יקר. מה עם מזכרות וקניות בכנס, וחנייה ליומיים בת"א?

      • מאת neboris:

        הדס,
        כדאי שתפרסמו את ההסבר על חצאי ניקובים בעמוד המחירים. כרגע אין שום דרך לדעת על זה.

        וסתם מתוך סקרנות, על איזה חישוב מבוסס המספר 25%? כי אם אני אלך, למשל, רק לאירועים של שעתיים אז ההנחה הגדולה ביותר (כרטיסיה של 8 בהזמנה מוקדמת לעומת 8 כרטיסים שנרכשו במהלך הכנס) יוצאת 17.5%.
        (כמובן שאם אני הולך לאירועים של שעה אז בגלל חצאי ניקוב זו כבר הנחה יותר משמעותית).

  9. מאת April:

    שלום, שאלה קטנה בעיניין טכני.
    לאיזה גילאים מיועדת תחרות הכתיבה? לנוער? רק למבוגרים?
    תודה מראש,
    אפריל.

    • מאת הדס- אחראית שיווק:

      היי אפריל

      תחרות הכתיבה מיועדת לכל אחד בכל גיל שיש לו רצון לכתוב סיפור.

      בהצלחה!

  10. מאת היא:

    שלום צוות עולמות 2011,
    האם יש מחירים (או מחירים משוערים) של הרצאות או הקרנות סרטים בכנס? תודה

  11. מאת trueve:

    שלום צוות עולמות 2011, רציתי לדעת בבקשה האם מלבד דוכן יד שניה יהיה ניתן לשכור דוכנים כדי למכור יצירות מקור בנושא מפטסיה ומדע בידיוני, תודה.

    • מאת הדס- אחראית שיווק:

      היי

      סליחה על התשובה המאוחרת. בהחלט ניתן לשכור דוכן. כל מה שצריך לעשות זה לכתוב לנו דוא"ל ל: marketing@olamot-con.org.il
      ואנחנו ניצור איתך קשר.

      עולמות שמח!

  12. מאת אורלב:

    הי,
    שלחתי הצעה להרצאה די מזמן וקיבלתי באחד בינואר מייל שמאשר את קבלת ההצעה ואומר שיעדכנו אותי בהתאם, לפי החלטות ועדת התוכן.
    מתי אמור להגיע העידכון? אני רוצה לדעת אם ההרצאה שלי תתקיים ואם יש לי בכלל טעם לעבוד עליה עכשיו.
    אשמח לתשובה.

  13. מאת קרימפטול:

    הדף של תקנון תחרות הסיפורים לא מתפקד וחבל…

    לטיפולכם,
    תודה.

  14. מאת יונתן:

    יש לי שאלה,
    אני מעוניין למכור בכנס סחורה של דוקטור הו.
    איך אני מארגן לעצמי דוכן?
    והאם אני צריך אישור מיוצרי הסדרה בשביל שזה יהיה חוקי?

    • מאת ורד - מנהלת דוכן יד שנייה:

      יונתן שלום,

      בכנס עולמות יופעל דוכן יד שנייה ואליו תוכל להביא את כל ה"סחורה" שיש לך של דוקטור הו.
      אנחנו נעשה בשבילך את העבודה וכל שאתה צריך הוא למלא טפסים ולבוא מבעוד מועד כדי להכניס את כל המוצרים לרישומי הדוכן.

      על כמה מוצרים מדובר?

      נא פנה לעמוד המסביר על דוכן יד שנייה באתר ואם יש לך שאלות, אנחנו כאן.

  15. מאת אלנה:

    היי
    יש לי מס' הערות בעניין התקנון:
    1. בתקנון היה כתוב שצריך להעלות את העיצובים לאלבום התחרות אבל אין אפשרות כזאת בפייסבוק מצד האורחים אלא רק מצד ההנהלה.
    2. אתם מונעים מאנשים להשתתף בתחרות זו כי אין להם פייסבוק, בעיקר מהעדה החרדית, ולכן אני רואה בזה כאפליה. אני מאוד ממליצה לכם להוסיף מייל שיאפשר להם להשתתף באמצעות שליחת עיצוביהם למערכת ואתם תהיו אלה שתעלו אותם לפייסבוק.

    • מאת hadas:

      היי אלנה.

      את צודקת, ולכן עדכנו את התקנון. כדי להשתתף בתחרות צריך לשלוח דוא"ל עם העיצוב לכתובת: tshirtcreator@olamot-con.org.il
      שימי לב שהעיצוב הוא לפי התקנון באתר. את התקנון אפשר למצוא בדף האתר המפרסם את התחרות.
      כך כל מי שרוצה להשתתף בתחרות-יכול.

      ערב טוב, הדס

  16. מאת Silver:

    היי.
    לא שאלה, רק הערה קטנה.
    בצד שמאל למעלה יש ריבוע שהכותרת שלו "ברוכים הבאים!"
    בתחתיתו של ריבוע זה כתוב כי הכנס הוא שיתוף פעולה בין שלושה ארגונים, אבל מוזכרים רק שניים (האגודה וקהילת טולקין).

    הממ זהו.

    נתראה בפסח או משהו.

    • מאת admin:

      תודה על ההערה. זו אכן טעות והנה תוקן.
      השנה הכנס מאורגן ע"י שני ארגונים בלבד.

להגיב לפוסט יונתן