שאלות נפוצות

השאלות והתשובות מנוסחות בלשון זכר, אך מיועדות גם לנשים.

 

כרטיסיה? מה זה בכלל?

כשאתה קונה כרטיסיה, רכשת לעצמך מראש כרטיסים למספר נקוב של אירועים בכנס "עולמות 2011". ניתן לבחור בין כרטיסיות של שלושה או שמונה ניקובים בהתאם למספר האירועים שתרצה לראות. עם פרסום התוכניה באתר הכנס תוכל להזמין מראש כרטיסים לפי בחירתך באמצעות הכרטיסיה וכך לשריין לעצמך כרטיס. כמו כן תוכל לחכות לכנס ולבחור אז לאיזה אירועים תרצה להיכנס, בהתאם לזמנך הפנוי ולמצב הרוח.

חזרה

לאיזה אירועים אפשר להיכנס עם הכרטיסיה?

כל ניקוב מקנה כרטיס כניסה לאירוע רגיל (הרצאה, הקרנה וכו') של שעתיים. לחלופין ניתן להמיר את הניקוב בשני כרטיסים לאירוע של שעה אחת. כניסה לאירועים המיוחדים (פרטים במחירון הכנס) תתאפשר תמורת שני ניקובים בכרטיסיה.

חזרה

למה כדאי לי לקנות כרטיסיה?

כך תוכל לקבל הנחה משמעותית על כל כרטיס, שיכולה להגיע במצטבר לעשרות שקלים ואף למעלה מכך. עם תוכניה כל כך אטרקטיבית הרי ברור שבכל מקרה תרצה להשתתף באירועים רבים, והכרטיסיה תאפשר לך להיכנס אליהם ולשלם הרבה פחות. כך גם תוכל לבוא לכנס בראש שקט, בידיעה שהכרטיסים שלך מחכים לך במעטפה על שמך בעמדה מיוחדת למזמינים מראש.

חזרה

מתי כדאי לי לקנות כרטיסיה?

כמה שיותר מוקדם. ככל שתקנה את הכרטיסים מוקדם יותר כך ההנחה שתקבל תהיה משמעותית יותר. חוץ מזה, כך תוכל לשריין לעצמך מוקדם יותר כרטיסים לכל האירועים שתרצה לראות.

חזרה

שכנעתם אותי – אני רוצה לקנות כרטיסיה. איך אני עושה את זה?

רכישת כרטיסיה בכרטיס אשראי תתאפשר בשתי דרכים:

הראשונה: התקשר למוקד הטלפוני שלנו בטלפון 054-5250423. שעות הפעילות של המוקד: 22:00-18:00 בימים א'-ה'. ניתן להתקשר ולהשאיר הודעה גם בשאר שעות היממה ואנחנו נחזור אליך בהקדם. ניתן לפנות אלינו גם באמצעות האינטרנט. מלא את פרטיך בטופס הזמנת כרטיסים ונציג שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי.

השנייה: רכישה מקוונת באינטרנט, בהתאם לפרטים בדף ההזמנה המוקדמת.

חשוב! כדי להזמין כרטיסים על חשבון הניקובים שבכרטיסיה יש לדעת את כתובת המייל שדרכה התבצע התשלום.

אם אתה חבר באגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה או בקהילת טולקין הישראלית, יהיה עליך להביא את כרטיס החבר שלך לכנס ולהציג אותו בעת קבלת הכרטיסים.

חזרה

עם אילו כרטיסי אשראי ניתן לקנות?

ניתן לקנות באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

חזרה

תגידו – כדאי לי בכלל להיות חבר אגודה?

מאוד! חברי אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מקבלים הנחות בכל כנסי האגודה לאורך השנה, וכן מקבלים עותק של "היה יהיה": שנתון לסיפורי מדע בדיוני ופנטזיה מקוריים, היוצא לאור בהפקת האגודה. כמו כן, זו הזדמנות פז לתרום לקידום פעילויותיה הרבות של האגודה לאורך השנה לקידום הז'אנר. אלה כוללות כנסים, הרצאות, תמיכה ביצירה מקורית, סדנאות כתיבה, מועדוני קריאה חינמיים, סיוע לארגוני חובבים נוספים, הבאת אורחי כבוד ועוד כהנה וכהנה. חברי האגודה מקבלים עדכונים שוטפים על אירועי מדע בדיוני ופנטזיה המתקיימים בארץ ומוזמנים לקחת חלק פעיל בפעילויות השונות שלה ואף בארגונן.

חזרה

בחיי, זה באמת שווה. איך אני מצטרף?

בקלות רבה. כל אדם שיש לו כרטיס אשראי יכול להצטרף לאגודה כאן.

כמו כן יהיה ניתן להירשם לאגודה גם בדוכן ההרשמה שייפתח במתחם הכנס.

חזרה

כבן נוער, חייל או סטודנט אני זכאי להנחה בהרשמה לאגודה. חוץ מזה, אני רוצה כרטיסיה. מה כדאי לי לעשות?

אם אתה זכאי להנחה בחברות, הכי משתלם לך להירשם קודם כל לאגודה ורק לאחר מכן לקנות את הכרטיסיה במחיר מוזל לחברי אגודה. פשוט וקל! היכנס ראשית לדף ההרשמה לחברות, הירשם וחזור לקנות כרטיסיה כפי שכבר הוסבר.

חזרה

הצטרפתי לאגודה אך עדיין לא קיבלתי את כרטיס החבר. האם אני יכול לקנות כרטיסיה בהנחה?

כרטיס החבר יישלח אליך בדואר עד שבוע אחרי ההרשמה. בינתיים אתה רשאי להזמין כרטיסיה מוזלת בלי למלא את מספר החבר שלך בטופס ההזמנה. בבואך לאסוף את הכרטיסים הצג את כרטיס החבר החדש שלך ותקבל את כל הכרטיסיות והכרטיסים שהזמנת.

חזרה

אבוי, אני לא יודע איפה כרטיס החבר שלי!

איבדת או לא קיבלת את כרטיס החבר? גש לדוכן האגודה או לדוכן קהילת טולקין במתחם הכנס ובקש לקבל כרטיס חבר זמני. בדוכן יוודאו שאתה מופיע ברשימת החברים המעודכנת וינפיקו לך בשמחה את הכרטיס המבוקש.
חזרה

אין לי כרטיס אשראי, האם עדיין אני יכול לקנות כרטיסיה או כרטיסים?

כן, אבל רק בקופות במהלך הכנס.

חזרה

אפשר להזמין שני כרטיסים לאותו אירוע?

כמובן. עם זאת, כל אדם רשאי לקבל רק כרטיס אחד בתעריף מוזל לכל אירוע. כלומר, אם אתה חבר אגודה או טולקינאי וקנית כרטיסיה בהנחת חבר, תוכל להשתמש בה כדי להזמין כרטיסים לעצמך ולחברים שגם הם חברים רשומים בארגונים, אך בעת איסוף הכרטיסים תתבקש להציג את כל כרטיסי החבר של המזמינים.

חזרה

אני רוצה להזמין כרטיס בודד מראש לאירוע ספציפי. האם זה אפשרי?

בוודאי. התקשר אל המוקד הטלפוני שלנו: 054-5250423 והזמן את הכרטיס שבו אתה מעוניין. ניתן להזמין כמה כרטיסים באופן דומה אולם משתלם יותר לעשות זאת באמצעות כרטיסיה. המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 22:00-18:00.

חזרה

קניתי כרטיסיה ואני רוצה לשריין לי מראש כרטיסים לאירועים מסוימים – מה עלי לעשות?

ניתן להזמין את הכרטיסים באמצעות המוקד הטלפוני. לשם כך יש להזדהות באמצעות כתובת המייל שהזנת בעת ביצוע התשלום. בנוסף תוכל לשלוח מייל ל-tickets@olamot-con.org.il עם רשימת הכרטיסים המבוקשים, שמך המלא ומספר ההזמנה, ותקבל אישור על קבלת הזמנתך.

מומלץ להזמין כרטיסים בהקדם האפשרי. ההזמנה נעשית על בסיס מקום פנוי. מומלץ לפני ההזמנה לבדוק באתר אם אזלו הכרטיסים לאירועים שאליהם רצית להיכנס.

חזרה

הגעתי לכנס, איך אני מקבל את הכרטיסיה ואת הכרטיסים שהזמנתי?

בעמדת איסוף ההזמנות בקופת הכנס תחכה לך מעטפה עם שמך. במעטפה יהיו כל הכרטיסים שהזמנת וכרטיסיה מנוקבת בהתאם למספר הכרטיסים שהזמנת מראש.

אם אתה חבר באגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה או בקהילת טולקין הישראלית, תתבקש להציג כרטיס חבר בעת קבלת הכרטיסים.

חזרה

ואיך אני מנצל את שאר הניקובים?

כל שעליך לעשות הוא לגשת מתי שתרצה עם הכרטיסיה לקופת הכנס, שם יתנו לך את הכרטיסים ללא תשלום נוסף.

שים לב! לא ניתן להיכנס לאירוע ללא כרטיס.

חזרה

עדיין לא ברור לי משהו. את מי אני יכול לשאול?

התקשר למוקד הטלפוני: 054-5250423, או שלח פנייה לכתובת tickets@olamot-con.org.il, ואנחנו נשמח לענות.

חזרה

 

כנס מהנה!