עולמות V.O.D – טעימות ראשונות

בקרוב –  ערוץ חדש למדע בדיוני ופנטזיה המשדר אונליין

אנו שמחים להציג את ערוץ ה-Video On Demand הראשון בישראל למדע בדיוני ופנטזיה. בערוץ תוכלו לצפות במגוון תכנים אשר לוקטו ונבחרו אחד אחד בידי צוות מיומן. הערוץ יציג תכנים במספר רב של קטיגוריות, ובהן סרטים עלילתיים, מגזין מוסיקה, הרצאות מוקלטות ממבחר כנסי ופסטיבלי מדע בדיוני ופנטזיה שהתקיימו בישראל, הפקות מקור בימתיות, מופעים מוסיקליים ואירועי הווי של קהילות חובבי המד"ב והפנטזיה בישראל, אשר צולמו בשנים האחרונות.

 

הערוץ מופק וממומן על ידי אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, ויהיה פתוח לצפייה ללא תשלום לקהל הרחב. תפעול הערוץ נעשה במסגרת התנדבותית על ידי צוות של אנשי תוכן, מקודדי וידאו, מתכנתים ומעצבים גרפיים. עולמות V.O.D קיבל את שמו מכנס עולמות המתקיים מדי שנה בחול המועד פסח, המשלב במסגרתו תכנים מתוך הערוץ והערוץ מעניק לאתר הבית שלו ערך מוסף. כמו כן רבות מהפעילויות בכנסי עולמות בעתיד ישודרו במסגרת עולמות V.O.D.

הערוץ מתוכנן  להיות מושק חגיגית במסגרת כנס עולמות 2012, ב-8 באפריל 2012. בעת עליית הערוץ לאוויר יכללו בו למעלה מ-300 שעות של סרטים, הרצאות, מופעים, קליפים ועוד.

סרטים ישראליים קצרים

בישראל מופקים מדי שנה סרטי מדע בדיוני ופנטזיה במגוון מסגרות: בתי ספר לקולנוע, מגמות קולנוע בתיכונים, החוג לקולנוע באוניברסיטת תל-אביב, תחרויות סרטים כגון "פרויקט 48 שעות" ו-"תחרות סרטי האימה של קרן רותם מוריה" וכמובן – יוצרים ישראליים המביאים אל המסך סיפורים מקוריים וכן מחוות ליצירות שעוררו השראה. הערוץ הישראלי של עולמות V.O.D ירכז את מיטב הסרטים שנעשו בישראל ויהווה במה מרכזית להפצתם.

 

הרצאות מוקלטות מכנסי מדע בדיוני ופנטזיה

מזה מספר שנים שאנו מקליטים מגוון הרצאות ודיונים מתוך כנסי עולמות ופסטיבלי אייקון. בין המרצים והפאנליסטים שתפגשו בקטיגוריה זו: ד"ר קרן לנדסמן, רועי צזנה, ד"ר עמנואל לוטם, ד"ר טל ענבר, ד"ר ראובן נווה, יואל ואינגר, ד"ר רז דקל, רותם ברוכין, אמיר ברנט, אהוד מימון, נעמי וינר, יואב לנדסמן, ד"ר דפנה שיזף ועוד משתתפים רבים.

*בלעדי לעולמות V.O.D

 

מגזין מוסיקה

להיטים רבים מזוהים עם סרטי מדע בדיוני – איך אפשר לשכוח את שיר הנושא של Ghostbusters, את "תודה על הדגים" מתוך "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה", לינקין פארק מבצעים את שירי הנושא של "הרובוטריקים", Leona Lewis בשיר הנושא מתוך "אווטאר", אירוסמית' עם I Don't Wanna Miss A Thing מתוך "ארמגדון", Seal עם Kiss From A Rose מתוך "באטמן לנצח", השירים הדביקים של דוקטור הוריבל ומופע הקולנוע של רוקי, ועוד.

בנוסף, להיטים רבים התברכו בקליפים עם אלמנטים בדיוניים ועל טבעיים – רוחות ושדים, רובוטים, קרבות חלל, זומבים, מפלצות, כוכבים מרוחקים ועוד. הצטרפו אלינו למסע מוסיקלי הכולל פלייליסט של להיטים, ביניהם: Coldplay, U2, Prodigy, Michael Jackson, Daft Punk, Will Smith, Garbage, Peter Gabriel, Paramore, Black Eyed Peas, The Wallflowers, Smashing Pumpkins, Deadmau5, Owl City, Mika ועוד!

*בלעדי לעולמות V.O.D

 

סרטי חובבים

סופרמן, מגה-מן, באטמן, שר הטבעות, מלחמת הכוכבים, מסע בין כוכבים, הארי פוטר, מכסחי השדים ועוד – כולם זוכים לגלי הערצה אדירים ולסרטי חובבים בעקבותיהם, המוסיפים פרק חדש להרפתקה. לאחר סינון קפדני אנו שמחים להגיש לכם את ספריית סרטי ופרקי החובבים המוצלחים ביותר, באיכות DVD. אנו שמחים לבשר כי בקטיגוריה זו יכללו גם סרטים שהופקו בידי חובבים ישראליים.

 

סרטי מדע בדיוני ופנטזיה קצרים מרחבי העולם

הסרטים שאנחנו נחשפים אליהם בדרך כלל, הם סרטים באורך מלא. אך לצדם יש תעשייה שלמה של סרטים קצרים – בין אם מטעמי תקציב או כי מדובר בתסריט קצר במיוחד. החטיפים הללו הם אוסף צרוף של הנאות קטנות – סרטי אנימציה משעשעים ומעוררי השראה, סרטים קצרים הלוקחים אותנו להרפתקאות בעולמות אפלים ומרוחקים, מפגש עם יצורים קטלניים, פלישות חייזרים ושלל עלילות שמתחילות ונגמרות בתוך דקות ספורות!

 

סדרות רשת

Dragon Age: Redemption עם פלישיה דיי, "נינג'ות לוהטות מהחלל החיצון", "צ'אד ויידר", "הגילדה", סדרת הזומבים Bite Me, סדרת ההרפתקאות JourneyQuest, סדרות האקשן Spellfury, "מורטל קומבט: המורשת" ו-Cataclysmo, סדרות קומיות: Ghouls, 664 ועוד. כל הסדרות לצפייה באיכות DVD ובגירסה קולנועית המציגה את כל פרקי העונה כרצף אחד.

 

מופעים, הפקות בימתיות ומצולמות

אם הייתם בכנסי ופסטיבלי מדע בדיוני ופנטזיה בישראל בשנים האחרונות, אין ספק ששמות האירועים הבאים יעוררו בכם זיכרונות וגעגועים לרגעי השיא של אירועי הז'אנר בישראל. טקסי הפתיחה והנעילה של פסטיבל אייקון וכנס עולמות מהשנים האחרונות, כללו לא מעט רגעים מלאים בהומור וביצירתיות. תוכלו לחזור ולצפות בטקס פרסי עינת וטקס פרסי גפן, במגוון הופעות חיות – זומבי.קון, חלום ליל קיץ, מונית הקסם, טקס פרסי המטריה המוזהבת עם הנצנצים, הקונצרט "פס-קול", מופע קוס-פליי, ערב המומחים ("הפרסטיז'ה"), מופע ההקרנה הפעילה של דוקטור הוריבל והקומנטרי, סרט החובבים המופלא "אנג'ל: יום במשרד",  סרט הפנטזיה המקורי הישראלי "מחסום כתיבה" ועוד!

* תוכן זה בלעדי לעולמות V.O.D

מגזין חדשות טלוויזיה וקולנוע

כל מה שחדש בקולנוע, בטלוויזיה וב-DVD, חדשות חמות מהוליווד ווחשיפת טריילרים חדשים, הכל בתחום המד"ב והפנטזיה כמובן – במהדורה דו-שבועית מיוחדת של התוכנית Film State מבית Revision3 – Internet Television.

ערוץ ההומור

פלייליסט קורע מצחוק, מיוחד לצופי עולמות V.O.D – אסופות מערכונים, פארודיות, פספוסים מתוך סרטי הז'אנר המפורסמים ושלל מחוות מפתיעות לסרטים וסדרות טלוויזיה.

ערוץ האנימה

כאן תמצאו את מיטב סרטי האנימה  הזמינים לצפייה חופשית, אשר לוקטו מרחבי הרשת.

עולמות V.O.D – מביא אליכם הביתה את מיטב הסרטים הלא-מסחריים והזדמנות לחזור רגעי השיא של פסטיבל אייקון וכנס עולמות

אומרים שאין ארוחות חינם.. אז אומרים! עולמות V.O.D מביא אליכם מאות תכנים ובחינם, תכנים רבים מתוכם הנם בלעדיים לערוץ. כל התכנים עוברים סינון קפדני כדי להבטיח את הנאתכם מהערוץ, וכוללים תיאור מפורט כדי שתדעו בדיוק מה מחכה לכם. שלא כמו בשירותי V.O.D אחרים – התכנים של עולמות V.O.D זמינים לזמן בלתי מוגבל. מהירות חיבור מומלצת לצפייה בערוץ הינה  5MB/s. הצפייה בסטרימינג בלבד.

הפקתם סרט מדע בדיוני ופנטזיה משלכם ואתם רוצים להציג אותו אצלנו? נשמח לארח אתכם. אנא פנו אלינו למייל vod@olamot-con.org.il

 

עולמות V.O.D 

The best of Sci-Fi entertainment

 
 

 

הפעלת עולמות V.O.D דורשת צוות מיומן ומסור של מתנדבים בתחומים הבאים:

עבודה מול ספקי תוכן – ניהול התקשורת ואישורי ההקרנה מול היוצרים.

עריכת וידאו – עריכת חומרים מצולמים וקידוד הקבצים, הפקת פרומואים.

עריכת תוכן הערוץ – אחריות על "הבטחת האיכות" של התכנים המשודרים, בחירת חומרים לערוץ.

לפרטים נוספים אנא פנו במייל – vod@olamot-con.org.il

 השירות פועל ברישיון אקו"ם

 

 שאלות ותשובות

האם הערוץ חוקי?

בהחלט, הערוץ כולל אך ורק תכנים שיוצריהם נתנו לנו את ברכתם להקרנה מקומית מהשרתים שלנו וכן קישורים לתכנים שאותם העלו יוצריהם לצפייה חופשית אונליין. אין אצלנו חומרים שיצאו להפצה מסחרית לקולנוע או לצפייה ביתית, זאת למעט מקרים בודדים בהם בעלי הזכויות החליטו להפיצם אונליין לצפייה בסטרימינג.

האם יש תוכן מקורי בערוץ?

בשלב זה קיים תוכן מקורי אחד של הערוץ – מגזין המוסיקה, הכולל אסופות קליפים מתוך מגוון סדרות וסרטים וכן כאלה שהופקו בהשראת הז'אנר. בנוסף, אנו מציגים בערוץ באופן בלעדי את מיטב המופעים, הפאנלים וההרצאות מכנסי "עולמות" ופסטיבלי "אייקון" קודמים. כמו כן ישנן אסופות בלעדיות של חומרים באיזור ההומור, במיוחד עבור צופי עולמות V.O.D. רבים מהתכנים המוצגים בערוץ, כגון סרטים ישראליים קצרים, אינם זמינים לצפייה אונליין אלא באמצעות הערוץ.

מי עומד מאחורי הערוץ?

צוות של מומחי תוכן בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה הפועל למען ליקוט מיטב החומרים מרחבי הרשת וממגוון יוצרים. הערוץ הוא הפקה של אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה.