פרטים והרשמה לדוכנים

ההרשמה ליריד נגמרה, ניתן להירשם לרשימת ההמתנה בטופס שבתחתית העמוד

השנה יש כמה שינויים חשובים בפעילות היריד. אנא קיראו בעיון את ההסברים הבאים, גם אם השתתפתם/ן ביריד בעבר.

קיום יריד דוכנים במצב הביטחוני הנוכחי

הנהלת כנס עולמות עוקבת אחרי הוראות גורמי הביטחון והרשויות האחראיות. אם יריד הדוכנים יתבטל או יצטמצם בעקבות המצב הבטחוני או בהנחיית הרשויות, בעלי/ות הדוכנים שהשתתפותם בוטלה יקבלו זיכוי כספי מלא על תשלומיה להנהלת היריד.

מקריים פרטניים של השפעת המצב על בעלי הדוכן, כמו זימון למילואים בתקופת הכנס, יטופלו ישירות מול הנהלת היריד.

מה חדש השנה?

מבנה היריד ואופיו

היריד יתקיים תחת כיפת השמיים. הנהלת היריד תספק לדוכנים שולחנות עם מפת אל-בד וכיסאות בהתאם לגודל הדוכן. בנוסף יסופקו שקעי חשמל בהתאם למה שיסוכם בתכתובות בין בעלי הדוכן להנהלת היריד.
שימו לב, הנהלת הכנס לא תספק אמצעי הצללה, תאורה, מזון או שתייה.

השולחנות יהיו צמודים זה לזה ללא מרווחים ביניהם פרט למרווחים שישמשו למעבר הצוות התפעולי ומשתתפי היריד. אין לחסום את הפתחים בשום צורה.

ההרשמה תיעשה על בסיס "יחידות שטח" באורך של מטר אחד. השולחנות ביריד צפויים להיות באורך של 2 מטר וברוחב של 80 ס"מ. על כן דוכן באורך מספר אי-זוגי של יחידות יצטרך לחלוק שולחן עם דוכן אחר.

מחיר יחידת שטח הוא 200 שקל ליום, כלומר 400 שקל ליחידת שטח עבור כל הכנס.

מותר להעמיד מאחורי הדוכן מדפים, רשתות לתלייה, רול-אפים וכדומה, בתנאי שלא יפריעו לשאר הדוכנים, לקהל או להתנהלות הכנס.

אין להציב שום דבר לפני השולחנות שיסופקו לדוכן.

לבקשות מיוחדות, אנא פנו אלינו בכתובת הדוא"ל שלנו ואנחנו ננסה לתת את הסיוע הנחוץ.

במהלך היריד לא נוכל לאפשר חריגות ממבנה הדוכן הרגיל שלא תואמו איתנו מראש, ותיאלצו להסתפק במבנה האחיד.

הרשמה וקבלה ליריד הדוכנים

ההרשמה ליריד הדוכנים היא תנאי מקדים להשתתפות ביריד, אך אינה מבטיחה השתתפות או זכויות כלשהן ביריד. הודעות על פתיחת ההרשמה יתפרסמו באתר הכנס ובעמודי הסושיאל, ויישלחו בדוא"ל לרשימת התפוצה לבעלי\ות הדוכנים (להרשמה לרשימת התפוצה).

אנא אל תמהרו. השקיעו בהרשמה את כל הזמן הנדרש כדי להציג את הדוכן בצורה הטובה ביותר ולקדם את סיכוייו להתקבל ליריד.

ההרשמה תימשך עד 7 בפברואר 2024 בחצות. אחרי המועד הזה תוכלו להירשם לרשימת ההמתנה של היריד, למקרה שיתפנה מקום ביריד ותימצאו מתאימים/ות למלא אותו.

יריד הדוכנים פתוח לדוכנים שעיקר מוצריהם קשורים לעולמות המדע בדיוני, הפנטזיה או התרבות ה"גיקית". הקבלה ליריד תיעשה על סמך הפרטים שתמסרו בטופס ההרשמה ובהתאם לצורכי היריד. בקבלה ליריד תינתן עדיפות לדוכנים שמציעים מוצרים ייחודיים, הקשורים קשר הדוק לעולמות התוכן של המדע הבדיוני והפנטזיה.
השתתפות ביריד מותנית בהצגת אישור עסק רשום עם תיק במע"מ ובמס הכנסה, וביכולת להפיק קבלות ללקוחות במהלך היריד.

חניה ואחסון

לצערנו, אין חניה במתחם הכנס, אך הנהלת הכנס תספק לבעלי הדוכנים הדו-יומיים את האופציה לאחסן את הציוד שלהם במתחם בלילה שלפני תחילת הכנס ובלילה שבין שני ימי הכנס.
כלקח מכנסים קודמים אנו ממליצים בחום להשתמש בשירותי האכסון שלנו טרם תחילת הכנס ולפרוק את הציוד המיועד לדוכן יום לפני הכנס. כך תקלו על עצמכם/ן ועל שאר באי ובאות הכנס, ותמנעו את הלחץ הרב על התנועה באזור הכנס בשעה שבעלי/ות דוכנים רבים מנסים לפרוק את הציוד והסחורה שלהם באותו זמן בבוקר תחילת הכנס.

שימו לב! הנהלת הכנס לא תספק חומרי אריזה. אם יש לכם הרבה ציוד, מומלץ שתביאו עגלות משא וכוח אדם מיומן.

הצבת מוצרים ומעמדים לצד הדוכן (חדש)

מתוך שאיפה לאפשר לדוכנים גמישות מירבית בהצגת מוצריהם לקהל, הוחלט לאפשר להם לשכור שטחי הרחבה מלבניים בצידי שולחנות הדוכן. המעוניינים/ות יוכלו לשכור עד שני "מלבני הרחבה" ברוחב של חצי מטר מימין או משמאל לשולחן. הנהלת היריד לא תספק שולחנות לשטחים האלה, ובעלי הדוכן יהיו רשאים להשתמש בהם כרצונם, בכפוף לתקנון הכנס ובתנאי שלא יחרגו מקו השולחנות השכנים. 

מחירו של כל מלבן הרחבה הוא 100 שקל ליום, כלומר 200 שקל לכל הכנס. 

דוכני פופ-אפ (חדש)

השנה יתקיים פיילוט שנועד לאפשר לדוכנים שירצו בכך להשתתף רק באחד מימי היריד ולא בשניהם, בשונה מבעבר.

לדוכני הפופ-אפ יוקצה אזור נפרד, שיסומן עבר הקהל כמתחם של דוכנים מתחלפים. ההשתתפות היא ליום שלם, מ-10:00 ל-20.30, והשטח שיוקצה לכל דוכן לא יעלה על שתי יחידות שטח. דוכני פופ-אפ לא יוכלו לאחסן ציוד או סחורה במתחם במהלך הכנס או לפניו.

קיום הפיילוט מותנה בקיומה של דרישה מספקת לדוכני פופ-אפ חד-יומיים.

דוכנים ייחודיים

אנחנו תמיד שמחים לעזור לדוכנים להקים דוכנים מרשימים או מיוחדים, אך היריד מתוכנן חודשים מראש ומחויב לעמוד בכל דרישותיהם של הגופים המפקחים. על כן, כל שינוי במבנה הדוכן ובתפקודו חובה לתאם מראש, וכמה שיותר מהר, עם הנהלת היריד בכתובת הדוא"ל yarid@olamot-con.org.il.

נהלים נוספים

  • כל כללי ההתנהגות של הכנס חלים גם על משתתפי יריד הדוכנים.
  • חובה לאייש את הדוכן לאורך כל שעות הפעילות של היריד.
  • אין להזיז שולחנות, להתעסק בכל צורה שהיא בחשמל, ולחבר מפצלים או מכשירי חשמל במתח גבוה.
  • אסור להדליק אש בכל מתחם הכנס, דוכנים שתפעולם מחייב הדלקת אש לא יורשו להשתתף ביריד.
  • אין למכור מוצרים פורנוגרפיים או בעלי אופי מיני שלא מתאים לילדים.
  • אין למכור חפצים דמויי נשק, או שיכולים לשמש נשק. בכל מקרה של ספק, פנו להנהלת היריד.
  • הנהלת הכנס רשאית לדרוש הסרת מוצרים מדוכנים על פי שיקול דעתה.

הגבלת אחריות

הנהלת הפסטיבל אינה אחראית על נזק שייגרם עקב פסילת דוכן בשל איחור בהגשת חומרים או בביצוע התשלום כמפורט בעמוד זה. כמו כן מובהר כי לא מתקיימים יחסי עובד-מעביד בין משתתפי היריד לכנס עולמות ו/או לאגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה.

הרשמה ליריד הדוכנים

ההרשמה ליריד נגמרה, ניתן להירשם לרשימת ההמתנה.

להרשמה לרשימת ההמתנה של היריד

בכל שאלה או בעיה אנא פנו לצוות יריד הדוכנים בכתובת yarid@olamot-con.org.il.