דמיון וסקרנות הם הכוחות המניעים את האדם הלאה לאופקים חדשים, דמיון וסקרנות הנטועים עמוק בעברנו, בסיפורים שעיצבו את תרבויותינו ובמיתוסים החדשים האורגים את תרבותנו בכל רגע נתון.

אנחנו מזמינים אתכם לחוות יחד איתנו את המיתוסים הללו, להילחם איתנו בשדים ובחייזרים. בואו לגלות יחד איתנו עולמות חדשים קרובים ורחוקים בתוכנו פנימה ובמימדים מקבילים. הצטרפו לחולמי ולפותרי החלומות במסע הזה מהעבר דרך ההווה אל העתיד, מהפנטסיה אל המדע הבדיוני.
ברוכים הבאים ודרך צלחה.

פוסטר הכנס להורדה

כנס עולמות 2005 - מיתולוגיה
חוה"מ פסח, 26-28 באפריל, סינמטק ת"א

מדע בדיוני, פנטסיה ואימה פותחים בפני האדם עולמות. במובן הזה, הם דומים למסדרון ארוך בארץ הפלאות או למסדרון ב"ליבת הזהב" שניות אחרי שמשתמשים בהינע האי-הסתברותי.
כנס "עולמות 2005" הוא הכנס הראשון בו מעורבים ארבעת הארגונים הבולטים בקהילת המדע הבדיוני, הפנטסיה והאימה בישראל: האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה, מועדון סטארבייס 972, עמותת טולקין הישראלית ושגרירות סאנידייל בישראל.

השנה הכנס מקים לתחייה את הסיפורים הגדולים מכולם, את המיתולוגיות והמיתוסים. מהסיפורים הראשונים שהסבירו את העולם ועד הסיפורים שנטעו תקוות בלבבות בכל העולם ועודדו אנשים לחקור את העולם סביבם, להלחם בעוולות ולהשתחרר מהפחדים הגדולים שנולדו בימיו החשוכים של האדם.